• Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

60.00
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty płatne przy odbiorze ( kartą, gotówką) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier 15
Dostępność 35 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302136351

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Autor Jan Cetner
Wydawnictwo WSiP
Stron 216
Rok wydania 2013
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie