
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA


Symbol:
55.20
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302146954 |
EAN | 9788302146954 |
Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58
Zostaw telefon |
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.
Autor | Adam Stefański |
Wydawnictwo | WSiP |
Stron | 200 |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | broszurowa |
Format | 17x24 cm |
- Producenci