• Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

55.20
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty płatne przy odbiorze ( kartą, gotówką) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier 15
Dostępność 14 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302146954

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.
Autor Adam Stefański
Wydawnictwo WSiP
Stron 200
Rok wydania 2014
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie