• Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.1

55.40
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-72h
Cena przesyłki 11
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302196256

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi reklamowe, media w reklamie, propaganda, propagacja, informacja, dzieło sztuki. Omawia organizacje zajmujące się reklamą oraz agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje mediowe i domy produkcyjne. Prezentuje zasady tworzenia przekazu reklamowego. Atutem podręcznika są liczne kolorowe ilustracje, zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia.
Autor Alina Kargiel, Robert Piłka, Joanna Śliżewska, Do
Wydawnictwo WSiP
Rok wydania 2021
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci