• Uwarunkowania współpracy obiektów...

75.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-72h
Cena przesyłki 11
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788380855090

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.
Autor Michał Rudnicki
Wydawnictwo Difin
Stron 370
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci