• Technik hotelarstwa Marketing usług WSiP

40.70
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 8302107498

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon

W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Autor Jan Cetner
Wydawnictwo WSiP
Stron 220
Rok wydania 2010
Oprawa broszurowa
Format 16,5x23,5 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie