• Przygotowanie środków reklamowych Kwal. A.27.4

43.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302157189

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Wydawnictwo WSiP
Stron 272
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie