• Przyg. oferty produktów i usług rekl. Kwal.A.26.1

43.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302157134

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Przedstawiono także metody kalkulacji cen, opracowania cenników produktów i usług reklamowych, przygotowania prezentacji produktów i usług reklamowych z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego.
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Wydawnictwo WSiP
Stron 232
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie