• Prowadz. sprzed. prod. i usług rekl. Kwal. A.26.2

43.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302157141

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.
Autor Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Wydawnictwo WSiP
Stron 240
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie