• Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

29.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788365149749

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Autor Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo eMPi2
Stron 175
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie