• Marketing w działalności gospodarczej WSiP

41.80
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302136085

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon

Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
Autor Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janisze
Wydawnictwo WSiP
Rok wydania 2013
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie