• Kwalifikacja PGF.07 Podstawy reklamy cz.1

29.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788365149718

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.
Autor Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo eMPi2
Stron 192
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Format 16,5x23,5 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie