• J.Polski SP 7 Bliżej słowa Podr. WSiP

39.30
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 6-72h
Cena przesyłki 6.7
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczka w ruchu 6.7
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302167584

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Rozbudza zainteresowanie literaturą i kulturą
Uporządkowanie tekstów literackich według bliskich uczniom kręgów tematycznych, takich jak dom, rodzina, szkoła, przyjaźń, poszukiwanie własnej tożsamości, zachęca do czytania i przybliża omawiane treści.
Obecność tekstów z literatury współczesnej dla młodzieży (np. A. Onichimowskiej Lot Komety, D. Terakowskiej Tam, gdzie spadają Anioły czy W. Pielewina Hełm grozy) stanowi dla ucznia istotny argument, by sięgnąć po lekturę.
Lekcje poświęcone dziełom sztuki ułatwiają naukę interpretowania nieliterackich tekstów kultury.
Zróżnicowane ćwiczenia (odwołujące się np. do innych dzieł literackich, dotyczące zagadnień filozoficznych, sztuki filmowej, komunikacji językowej czy prac plastycznych i dzieł muzycznych) pomagają nauczycielowi prowadzić ciekawsze i bardziej urozmaicone lekcje, a uczniowi dają gwarancję lepszego zrozumienia tekstów i uczą sztuki ich interpretacji.
Polecenia do obowiązkowych lektur wymienionych w nowej podstawie programowej pozwalają na omówienie i sprawdzenie znajomości wymaganych pozycji książkowych.
Niezbędne materiały w jednym podręczniku
Podręcznik przeplatający treści literacko-kulturowe ze związanymi z nimi zagadnieniami z nauki o języku daje nauczycielowi komfort pracy bez konieczności sięgania do dodatkowych źródeł.
Zagadnienia z nauki o języku zostały wyraźnie wyodrębnione na pomarańczowych aplach, dzięki czemu odnalezienie ich nie sprawia trudności, a budowa podręcznika jest przejrzysta i funkcjonalna.
Zachęca do czytania, pisania i mówienia
Teksty, zarówno klasyczne, jak i z popularnej wśród młodzieży literatury współczesnej, zostały uporządkowane według kręgów tematycznych, co pomaga w zainteresowaniu uczniów przedmiotem.
Podręcznik kładzie duży nacisk na tworzenie różnych form wypowiedzi, takich jak recenzja, rozprawka, wywiad, list otwarty, opis sytuacji, kondolencje, dzięki czemu kształci umiejętności z zakresu retoryki i stylistyki wymagane w nowej podstawie programowej.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
1. Budować swoją tożsamość
2. Szukać drogowskazów
3. Nie ulegać złudzeniom
4. Być dla innych
5. Pilnować zgody
6. Cenić wolność
7. Nie tracić nadziei
Autor Ewa Horwath, Grażyna Kiełb
Wydawnictwo WSiP
Stron 344
Rok wydania 2017
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie