• Ciemna strona gastronomii

65.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-72h
Cena przesyłki 11
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788393944804

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.
Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Autor Jan Mołoniewicz
Wydawnictwo Moja Consulting
Stron 162
Rok wydania 2014
Oprawa broszurowa
Format 16,5x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci